اهمیت جایگاه تبلیغ در فضای مجازی

شناسه خبر : 159947

1404/04/20

تعداد بازدید : 1

اهمیت جایگاه تبلیغ در فضای مجازی
نشست بایسته های کنشگری فضای مجازی با حضور مدیر تبلیغ رسانه نوین و کارشناس سواد رسانه حوزه علمیه قم، معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران استان کرمان همچنین با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان و جمعی از مبلغین، کادر و اساتید مدارس علمیه شهر کرمان در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/کرمان، نشست بایسته‌های کنشگری فضای مجازی با حضور حجت الاسلام و المسلمین قربانی مدیر تبلیغ رسانه نوین و کارشناس سواد رسانه حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران استان، خانم محمدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان و جمعی از مبلغین، کادر و اساتید مدارس علمیه شهر کرمان در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید بر اهمیت جایگاه تبلیغ در فضای مجازی و وجود چالش‌هایی چون عدم شناخت و آگاهی طلاب با تبلیغ نوین به تبیین نقش طلاب در فضای مجازی پرداخت.

وی در ادامه به مهمترین فعالیت‌هایی که طلاب می‌توانند در فضای مجازی ارائه دهند اشاره کرد و گفت: از اهم این فعالیت‌ها می‌توان به تولید محصولات چند رسانه‌ای، تولید محتوای فاخر و اجرای عملیات رسانه‌ای یا روانی اشاره کرد.

مدیر تبلیغ رسانه نوین و کارشناس سواد رسانه حوزه علمیه قم اظهار داشت: دشمن از فضای مجازی با مهندسی معکوسی که ایفا کرده، توانسته است بیشترین بهره‌ها را ببرد و بر طلاب لازم است با توجه به نوآوری ابزارهای فضای مجازی و جنگ شناختی و ترکیبی، آموزش‌های لازم را اخذ کرده تا بتوانند بیشترین تأثیر را داشته باشند.